Loading…

Drugačnost privlači

Rewords oglasi so drugačni. Prikazujejo se na pobudo uporabnika ali tam in takrat, ko jih ne pričakuje. Zato pritegnejo pozornost bolj kot katerikoli način spletnega oglaševanja. Zato si jih uporabniki 5x bolje zapomnijo (vir: comScore).
  • 0

Raziskave

ReWords kliki so 13,4x učinkovitejši

Pri ReWords oglasih plačate samo klik. Prikazi so brezplačni. Zato je to oglaševanje cenovno učinkovitejše. S pomočjo izbranih besed, se ReWords oglasi prikazujejo v kontekstih, ki so relevantnejši za oglaševalca. Zato so obiski na vaši spletni strani kakovostnejši.

ReWords prikazi so 5x kakovostnejši

Obiskovalec spletne strani bo videl vaš oglas le, če bo dovolj radoveden, da bo kurzor ustavil na podčrtani besedi. Radovednost uporabnika, je pogoj in porok, da je vaš oglas viden in 5x bolje zapomnjen od klasičnih oglasov na spletnih straneh. ReWords oglasi ne poznajo "banner blindness" sindroma.

comScore studija In-Text oglasevanja vs. klasicni spletni bannerji

Vodilna razsikovalna agencija za spletni marketing comScore je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Universal McCann leta 2010 izvedla obsežno raziskavo o
obnašanju potrošnikov v nakupnem procesu po izpostavitvi In-Text oglasom v primerjavi izpostavitvi klasičnim spletnim bannerjem.

Ugotovitve raziskave:

  • 5x višje zavedanje o blagovni znamki (Brand Awareness)
  • 2x višja namera nakupa (Brand Purchase-Intent)
  • 4x višja stopnja spletnega iskanja oglaševanih izdelkov
  • 2.5x višji priklic slogana oglasne akcije (Primary Slogan Recall)

InText

Izberite besede, ki so za vas pomembne, Rewords jih bo povezal  z vašim imenom in bralci.

InText vam ponuja edinstveno priložnost grajenja asociacij na spletu med vašo blagovno znamko in generičnim pojmom.

Več ...

Mobile

Čas, ki ga preživimo na spletu preko pametnih telefonov in tablic vsakodnevno narašča.

Število vaših kupcev, ki ima v last vsaj eno tako napravo narašča še hitreje! Izkoristite to.

Več ...

SidePlay

Stranski oglasi, ki se prikažejo, ko uporabnik 'scrolla' po strani.

Oglasi so 100% kontekstualne narave, tako kot vsi naši oglasi in popolnoma nemoteči saj zaradi filtra resolucije nikoli ne zaidejo v vsebinsko polje strani.

Več ...